devilangelgirl

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Emma Hultkvist - 2 januari 2013 22:04

Hejsan Svejsan! c;

Hur har ni det? Jo tack, jag har det bra! Bråkat med en massa människor som är störda o.s.v

Men däremot så har jag och Fanny kommit närmare varandra än någonsin! :)

Och det känns ju bra! ;)

Jag är ledsen för att jag inte har bloggar på ett tag nu men jag har varit upptagen och levt mitt eget liv typ..

Mitt liv går vidare.. Jag ska ju byta skola om 6 dagar och jag är så jäävla nervös! Ursäkta språket! -.-'

Neej! Jag får svära när jag är nervös.. Säger vi! ;]

För er som inte visste så har jag oc´h Jocke gjort slut.. Det var någon vecka sedan. Sen så träffade jag en jätte snäll kille som heter Casper! Men vi gjorde slut efter typ 5 dagar.. Så inget höjdar förhållande direkt! -.-

Nu är jag singel och helt fri jaow! ;)

Känns faktiskt väldigt skönt!

Nu har jag väldigt, Väldigt tråkigt så jag tänkte ta dagens låt:

_____________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________


As skön låt o.s.v Älskar den!<3 Lite epi lepsi framkallande men det står vi ut med! ;)

Jo det var nog allt från mig idag.. Och om jag har stavat konstigt någonstans så är det p.g.a mina skit sega tangenter(stav*)



                                                  
                                        Puss o Kram/ Emma!<3 :3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Eeyyh MUSTACHA! :{

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards