devilangelgirl

Direktlänk till inlägg 18 december 2012

Hallelu! :3

Av Emma Hultkvist - 18 december 2012 16:19

Hejsvejs! Ledsen att jag har varit så dålig på att uppdatera..

Men idag har det varit en jätte bra dag till skilnad från igår.. Nja för igår så tröck en kille liksom upp mig mot väggen och hotade med att slå mig... *Känsligt ämne*

Tillbaka till idag! Jag blir ju mobbad i min nuvarande skola.. Så idag var jag på min nya skola och hälsade på.. Alla är jätte snälla där! :) Alla lärarna, rektorn och alla eleverna välkomnade mig!xD Vet ej vad som var roligt med det! ._.

Men anyway, jag har inte kunnat uppdatera så bra nu innan jul p.g.a julklappar! Jag har knappt börjat ens.. Och om 5 dagar så drar jag ju till Dalarna (Ludvika).. Och ska fira jul där hos morfar och låtsas mormor! :) Det ska bli kul men jag har ingen aning.. ABSOLUT INGEN ANING! Om vad jag ska ge alla.. De enda julklapparna jag har fixat är typ dom till mina hundar! :s

Känns ju lite jobbigt nu när julafton är om se sådär 6 dagar! x_x Kommer typ dö för jag har ingen aning om var gamla människor gillar! :'s Om ni har några förslag så kommentera gärna.. Ungefär vid den här biten av ett inlägg så känns det som om man har skrivit typ 80 rader! Sedan när man tittar upp så blir man jävligt besviken för att fingarna gör ont när man är trött och man pallar inte skriva mer.. Men endå så har man bara skrivit typ 10 rader! -.-'

Back to the subject! :3

Att börja i den nya skola ska bli jättekul! :)

Men det kommer att bli tufft.. Jag slutar ju tidigare än nu och det är ju bra.. Men att komma dit direkt efter lovet och börja en halvtimme tidigare än vad man är van med känns ju lite sådär.. :'s

Nu i min skola så börjar vi 08:30.. Men i nya skolan så har dom alltid gjort och kommer alltid börja 08:00! -.-'

Vetefan hur jag ska komma upp i tid! Jag är som en jävla zombie på morgonen! Och tappat röten på morgonen har jag gjort varenda jävla dag nu i nästan en månad.. Vi får hoppas på att den kommer att komma tillbaka så småning om! :]

Jag tänker fortfarande väldigt mycket på Molly.. Hon stöttade mig liksom.. Hon var den enda jag kunde prata med.. Men nu är hon borta för alltid.. Känns endå så ovanligt tomt hemma även om vi har fått en ny liten hund och det har gått typ 3 månader sedan vi avlivade Molly.. Men jag kommer endå aldrig glömma henne... Nu känns det jävligt tufft och jobbigt i mitt liv när mobbningen är värre än någonsin.. Och nu har jag inte heller någon Molly att prata med... Anyway, back to the subject! (Igen! -.-') Jag fattar inte att jag spårar ur så sjukt mycket... Och nu sitter jag i ett mörkt rum och är skit trött så om jag skriver fel så får ni bara gilla läget! Det skiter väl jag i om jag gör, ellerhur? :) Det är ju inte jag som läser! o.-

Så om jag skriver slarvigt på för många ställen så får ni väl kontakta mig! >:(

Nu tänkte jag ta dagens låt.. I'm going for it, I'm going for it, I'm going for it.. There it goes! HERE I COME! Eller något.. Men det var töntigt och jag orkar inte skriva om så nu får det stå kvar och alla ignorerar det! :)

"The Song Off The Day"

________________________________________________________________________________________________

Märkte att det var något konstigt intro typ.. Men jag är för lat för att leta efter en annan version! :P

Nu måste jag gå.. Och jag är såhär cool i verkligheten!   




                                             

                                                  
                                                  
      Puss o Kram/ Emma.. :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hultkvist - 2 januari 2013 22:04

Hejsan Svejsan! c; Hur har ni det? Jo tack, jag har det bra! Bråkat med en massa människor som är störda o.s.v. Men däremot så har jag och Fanny kommit närmare varandra än någonsin! :) Och det känns ju bra! ;) Jag är ledsen för att jag inte h...

Av Emma Hultkvist - 26 december 2012 19:43

Hejhej! :3 Jag var inne och scrollade igenom mitt "news feed" på Facebook och då kom denna sjuka video upp.. Varning för stötande bilder!XD Så jävla fail!xD _________________________________________________________________________________________...

Av Emma Hultkvist - 25 december 2012 21:55

Hejsan Hoppsan Fallerallera när julen kommer så ska alla ungar vara gla'! xD Neeej ucsh! Jag pallar inte! Hur har ni det då? :3 Jo tjo tjena.. Mitt liv rör sig frammåt :3 Firade jul i Dalarna o.s.v. Hadeinte så värst kul.. Väldigt, VÄLDIGT tråk...

Av Emma Hultkvist - 21 december 2012 14:00

Hejsvejs! Jag har inget liv längre.. Jag är en utrotningshotad art.. Så jag hade tänkt att uppdatera er med mina nya användar grejsimojser... (stav*) xD :3 ____________________________________________________________________________________________...

Av Emma Hultkvist - 20 december 2012 19:47

Kommer Världen gå under eller inte? Jag vill inte dööööö... Jag vill inte att hela världen ska få ett stort jävla hål i mitten efter att solen har störtat mot oss! D: VAD HÄNDER? D: Berätta någon??!? D: I'm gettin' some really Big PANIC Here!...

Presentation


Eeyyh MUSTACHA! :{

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards