devilangelgirl

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Inget Liv! :'3

Av Emma Hultkvist - 21 december 2012 14:00

Hejsvejs! Jag har inget liv längre.. Jag är en utrotningshotad art.. Så jag hade tänkt att uppdatera er med mina nya användar grejsimojser... (stav*) xD :3

_______________________________________________________________________________________________________

Skype: Emmizen.helena

Youtube: DevilAngelGirlBlogger

Instagram: The_Kiwii

KIK: The_Kiwii

E-post:  emma.hultkvist@telia.com

Facebook: Emma Hultkvist

Twitter: Devilangel_98

Battle.net account: emma.hultkvist@telia.com

___________________________________________________________________________________________________________

Nu orkar jag inte skriva mer.. Det har varit en seg dag idag igen och jag har knappt kommit upp ur sängen..

Nu när man har jullov så vet man inte vad man ska göra.

Igår sa jag till mamma: Mamma, nu när man har jullov, vad fan ska man göra då? Jag kommer ju inte ha någon kontakt med dom i  min gamla skola.. Och inte heller någon i min nya skola.. Vad fan ska lilla jag hitta på? Jag kommer dö av tristess..

Ungefär så såg våran konversation ut! :3

Fin va? }c:

Nu tänkte jag ta dagens låt och sedan kanske sova lite! :)

___________________________________________________________________________________________________

Såååå braaa!!! <3<3<3<33

Måste gå nu..Ska ut med mina monster.. Min katt och min velociraptor.. (stav*)



                                                  
                                               Puss o Kram/ Emma..

Ps. Egentligen är dom hundar!xD Ds.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hultkvist - 2 januari 2013 22:04

Hejsan Svejsan! c; Hur har ni det? Jo tack, jag har det bra! Bråkat med en massa människor som är störda o.s.v. Men däremot så har jag och Fanny kommit närmare varandra än någonsin! :) Och det känns ju bra! ;) Jag är ledsen för att jag inte h...

Av Emma Hultkvist - 26 december 2012 19:43

Hejhej! :3 Jag var inne och scrollade igenom mitt "news feed" på Facebook och då kom denna sjuka video upp.. Varning för stötande bilder!XD Så jävla fail!xD _________________________________________________________________________________________...

Av Emma Hultkvist - 25 december 2012 21:55

Hejsan Hoppsan Fallerallera när julen kommer så ska alla ungar vara gla'! xD Neeej ucsh! Jag pallar inte! Hur har ni det då? :3 Jo tjo tjena.. Mitt liv rör sig frammåt :3 Firade jul i Dalarna o.s.v. Hadeinte så värst kul.. Väldigt, VÄLDIGT tråk...

Av Emma Hultkvist - 20 december 2012 19:47

Kommer Världen gå under eller inte? Jag vill inte dööööö... Jag vill inte att hela världen ska få ett stort jävla hål i mitten efter att solen har störtat mot oss! D: VAD HÄNDER? D: Berätta någon??!? D: I'm gettin' some really Big PANIC Here!...

Av Emma Hultkvist - 19 december 2012 20:56

Hejhej! Ja har bara jätte tråkigt.. Så jag tänkte tipsa om lite musik! ;) Jag gillar ju lite udda musik mot vad 12-åriga tjejer som mig brukar gilla. (Om min stavning blir konstig nu så är det för att mina tangenter inte vill tryckas ned.. typ*) Me...

Presentation


Eeyyh MUSTACHA! :{

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards