devilangelgirl

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Hultkvist - 28 november 2012 16:12

     Hejsvejs! :3

Förlåt mig så hämskt mycket för att jag inte har bloggat på typ 1 månad! :'c

Har haft fullt upp med mitt konstiga liv! </3

Nu är jag i allafall sjuk! :'3   

Min hals håller på att döda mig! </3

Har fått "Halsfluss" Så att skriva lappar är typ det enda sätter för mig att kommunicera på! :3

Känns ju lite sådär nu när man har 2-3 (VIKTIGA) Prov på torsdag eftersom att vi får betyg i år! -.-

Betygen kan (som min lärare sa i måndags) : Gå och dra nåt gammalt över sig! xD

Vet egentligen inte vad det betyder, men det låter konstigt så det passar mig att säga så!   

Jag har i allafall skit ont.. Osv..

Har as tråkigt så bestämde mig för att blogga! ;)

I skolan så har vi haft en konstig läxa i snart 2 veckor nu.. Om "M-Ljudet"

Vad ska det betyda? Seriöst, berätta någon!

Nu kanske ni har märkt att jag älskar sådana hära små fjongar " !

Galen i dom men vet inte vad dom heter! c:

Just nu så snackar jag med min bästavän Nellie! <3

Älskar henne jätte mycket! Om du läser det här Nellie, så ska du veta..

Att det inte var jag som hällde ut alla chips på golvet på eftis! >:c

Osv, osv, osv... Bla bla bla.. Ska inte tråka ut er med mitt random liv!   

Nu måste jag gå, men kommer nog blogga mer ikväll eftersom att jag inte kan göra något när jag är f*cking sjuuk! -.-

Sjukdomar som: Halsfluss, magsjuka, influensan och cancer kan ta sig i r*ven!     

Visst är man mogen va?   

Nu ska jag kicka halsfluss ass!   

Tjadå!   


          

                                                  
                                                  
                Puss o Kram/ Emma.. <3

Av Emma Hultkvist - 8 november 2012 22:09

     

Av Emma Hultkvist - 8 november 2012 22:05

   

Av Emma Hultkvist - 8 november 2012 21:43

Tjenaree mås!   

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag nu.. Men jag har varit så upptagen..

Idag har jag i allafall varit hemma från skolan och varit I bålsta.. Jag har pratat med rektorn för min nya skola.

Jag ska börja i den efter Höstterminen!   

Och just nu så skypar jag med Rickard!

Han är as cool!   

Ett år yngre men vi brukar typ spela 'World Of Warcraft' tillsammans.

Men jag vet inte hur jag ska klara mig i min nuvarande skola i 6 veckor till?  :c

Jag kommer i allafall att ha en utmaning!

Jag har typ bara kill-kompisar kvar! Och några av dem är: Theodor, Philip, Rickard, Mathias, Martin, Andreas, Viktor, Niclas, Måns, David, William, Markus, Joel D, Joel S, Colin, Christopher, Martin K, och Nicke!

Jag älskar verkligen er!

Och mina tjej-kompisar: Nellie, Maja, Celie, Anita, Rebecca, Emilia, Isabelle, Fanny och Ida!<3

Jag älskar er otroligt mycket!<3

Vad skulle jag göra utan er?   

Nu måste jag typ gå.. Men jag ska lägga upp lite bilder från mobilen..

Jag älskar er alla mina blogg läsare!     

Hejsvejs! <3



Jaow! Du trodde det var slut va?   

Ja men vad kul för det är det! xD (Jävla dålig humor)   



                                                  

                 

                                 Eeyyh MOAHAHAHAHA Eeyyh.. Puss o Kram <3


                           Yeah.. That's exactly me -.-'

Av Emma Hultkvist - 6 november 2012 22:10

  Heeej bloggen! Förlåt att jag typ inte har bloggat på ett tag..

Och nu har jag bara en halv timme på mig att blogga! .__.

Idag har jag varit med Ronja och Fanny! Mina två små saker!   

Och nu är det så här att det finns en kille jag verkligen gillar och jag vet inte vad jag ska göra...

Jag tänker inte säga vad han heter!   

Han är såå söt.. Och jag tror att han tycker att jag är i VÄNZONEN!!   

Vad ska jag göra?!?! Jag får typ panik..

Men nog pratat om det.. men om någon vet så får ni hämskt gärna höra av er till mig!   

I can really use some help guys!

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva! (Lite pinsamt!)   

Kommer bli ett sjukt kort inlägg! :3

Ni får ursäkta.. Men jag är typ as trött och ska gå och soooova snart! :3

Har ni tänkt på hur JÄVLA jobbigt det är när man ligger och sover och har varit uppe halva natten på vintern och man typ ligger och halvsover och så kommer mamma in och smyger fram..

Och sen ba drar hon upp dem fucking gardinerna så man blir helt jävla blind av solen som lyser på snön..

Jag tror alla förvandlas till (RAGE GUY!<3) då! ._.

En av mina favorit memes! ;] YEAH!   

Och nu sitter hon helt tyst framför sin laptop och bara stirrar och tänker hur mycket hon just skämt ut sig...

_______________________________________________________________________________________________________

Vi pausar där! ._.

Nu pratar vi om något annat tycker jag! c:

Och mobba inte min stavning! >:(

Då blir jag ledsen! :c

MOBBA INTE MIG! MOBBA MIN HUMOR! :3

Eller nåt! :D

Men jag är bara 12 och as trött så INTE MOBBA MIN STAVNING HELLER! >:(

Jag vill bara säga att jag älskar mina bloggläsare.. Jag hoppas verkligen att ni för min blogg vidare och berättar om den för vänner. familj och alla som ni känner!

Det betyder såå mycket för mig...   

Nu nåste jag gå.. Det vart inte så kort! :D

Nu ska jag testa göra en mustach smiley:   :{

YEEAH!! :D As cool ju!   

APPLÅDER APPLÅDER EMMA! YEEEAH!! :D   

Men nu tänker jag göra ett snabbt farväl.. Och hälsa till mina bästa vänner! c:

_______________________________________________________________________________________________________

Ronja: Jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag vet att jag kanske är lite närgången men det är bara mitt sätt att säga att jag tycker om dig..   


Nellie: Jag gillar dig sjukt mycket och jag är såå glad att vi kan umgås.. Men jag saknar dig mycket för vi har typ inte träffats på en månad..   


Fanny: Jag vet att vi har bråkat mycket på sistone .. Och det har nog varit tufft för båda.. Men jag vill bara säga att jag älskar dig!   


Theodor: Jag må vara en tjej.. Men vi är endå brorsor! 'Brorsan från den andra morsan' Och jag älskar dig.. Du har alltid ställt upp för mig.. Nu finns jag här för dig!   


Philip: Du må vara kille.. Men vi kan endå prata ibland. Och jag ser på dig som en bror.. Jag har alltid kunnat lita på dig.. Och du kan lita på mig med! Jag älskar dig..   

_________________________________________________________________________________________________________

Nej men nu har jag inga fler vänner! c:

C'est La Vie! So Long! Arrivederci!


                                                  
                

                                                  
       Eeyyh MOAHAHAHAHA Eeeyh.. Puss o Kram! <3  :{

Av Emma Hultkvist - 5 november 2012 12:32

Nu sitter jag på golvet i skolan för att en kille ställde fram klo kan 15 minuter med flit! Så bi väntar på att få komma in på engelskan! Jag kan inte skriva mer nu.. Men i alllafall ett litet inlägg! ;]


Eyyh MOAHAHAHAHA Eeyh.. Puss o Kram <3

Av Emma Hultkvist - 4 november 2012 22:20

 Jaoow.. Jag är tillbaka nu.. Nu har jag "Coolat ned"   

Men nu kan jag visa er några av mina favorit smileysar.. Det kommer att bli ett väldigt smiley bombat och töntigt inlägg..

Men vem bryr sig? Inte jag! :D

Men nu kommer dom.. Håll i er:

                                                                                            

Okej.. Blev typ 2 rader.. Men visst är dom coola!  

Ajaah!. Nu måste jag sova.. annars kommer mamma att bli arg på mig!   

Men det blev ett kort inlägg! Godnatt mina små bloggers!

Vad skulle jag göra utan er? Och förresten..

Det jag egentligen skulle skriva var att.. Döm mig inte nu..

Guud vad skönt att skolan börjar imorgon igen! <33

Jag kanske är konstig.. men med inga syskon eller vänner.. en tråkig hund och en hund som har brutit benet så

är det inte så kul! -.-

Men jag älskar er.. Puss! :*   



                                                  
                 Eeyyh MOAHAHAHAHA Eeyy.. Puss o Kram <3




Av Emma Hultkvist - 4 november 2012 21:19

Gaaaaahhh!!! Varför ska man ha sååå SÅÅÅ tråkigt?!?!

Kan inte någon av er typ adda mig på Skype? Tänkte uppdatera mig lite! ;]

____________________________________________________________________________________________________________

Skype: Emmizen.helena

Instagram: The_Kiwii

Facebook: Emma Hultkvist

Kik: The_Kiwii

World Of Warcraft: Delanaria

League Of Legends: DevilAngelGirl

E-Mail: emma.hultkvist@telia.com

MSN: emmizminicandy@hotmail.com

Xbox Live: Devilangelkiwii

Youtube: Devilangelkiwii

____________________________________________________________________________________________________________

Oooch, Slut på det roliga!<3

Arrghhhh!!! Jag har SÅ tråkigt!  

                 Vacker smiley, Jag vet! ^

Påminner om mig just nu! c:

Någon.. BARA HÖR AV DIG!!

Jag vet inte om jag har några fans.. Men jag vill tro det! c:

(Pokerface) ._.

Ni får ursäkta min fruktansvärt dåliga stavning idag! Men jag är as trött! (och uttråkad   ) -.-'

Jag orkar inte blogga mer nu.. Jag vill ju inte ta ut min ilska på er! c:

Bay Bay! :3



                                                  
                                                  
   Eeyyh MOAHAHAHAHA Eyyh.. Puss o Kram <3

    

Yeah.. That's kinda me right now.. *~*


Presentation


Eeyyh MUSTACHA! :{

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards