devilangelgirl

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Hej Mina Små Tuppar! :3

Av Emma Hultkvist - 19 december 2012 17:33

Hajj hajj sa hajen med talfel! :3

Mobba inte min weirdiga* rubrik! o.-

Jo nu är det såhär att jag har skaffat en ny Youtube kanal.. Och kanske kommer ladda upp videoklipp! :)

Så du får gärna prenumerera på mig.. Eller vad är det jag säger.. PRENUMERERA!!!! Snälla! :]

Då blir lilla jag så glad! :]

Idag har jag varit hemma från skolan för att undvika bråk den typ sista dagen. Men imorgon måste jag gå för att jag ska hämta mina

störda ( förmodligen låga ) Betyg! -.-' Vill någon ha dem? :)

Jag vill inte det i alla fall. >:(

Så sjukt besviken på mig själv.. Jag får typ max 19/25 rätt på alla matteprov!

Applåder!! :3 Nej, inte riktigt va? -.-'

SKÄMS! Är vad jag gör... Nu är jag hemma själv med mina hulliganer till hundar!

Kira stog och skällde som f*n alldeles nyss. (stav*)

Orkar inte med henne! D:

Nån som vill ha en hundvalp?

Nu orkar jag inte skriva så mycket för att jag är sjukt trött.. Men jag tänkte ta dagens låt i alla fall! :]

Och ja.. Jag har blivit beroende av: :]

Så jävla coola ju!^^

EEYYH MUSTACHA :{

Vad vad det? o:     Äsch!^^

  Nu :"Dagens Låt!"

_______________________________________________________________________________________________________



Världens bästa låt!!! Mobba inte min musik smak! >:(

Jag gillar Rap, Hip Hop, Rock och Pop.. Och det är min grej. Så om ni inte gillar det så får ni väl lyssna på något annat!

Jag är fortfarande cool!   

Nu tänker ni: Sigh.. Eller typ Lame..   

Men det skiter jag i! Jag är glad i alla fall! :'D




 

                                                  
                                                 Puss o Kram/ Emma..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hultkvist - 2 januari 2013 22:04

Hejsan Svejsan! c; Hur har ni det? Jo tack, jag har det bra! Bråkat med en massa människor som är störda o.s.v. Men däremot så har jag och Fanny kommit närmare varandra än någonsin! :) Och det känns ju bra! ;) Jag är ledsen för att jag inte h...

Av Emma Hultkvist - 26 december 2012 19:43

Hejhej! :3 Jag var inne och scrollade igenom mitt "news feed" på Facebook och då kom denna sjuka video upp.. Varning för stötande bilder!XD Så jävla fail!xD _________________________________________________________________________________________...

Av Emma Hultkvist - 25 december 2012 21:55

Hejsan Hoppsan Fallerallera när julen kommer så ska alla ungar vara gla'! xD Neeej ucsh! Jag pallar inte! Hur har ni det då? :3 Jo tjo tjena.. Mitt liv rör sig frammåt :3 Firade jul i Dalarna o.s.v. Hadeinte så värst kul.. Väldigt, VÄLDIGT tråk...

Av Emma Hultkvist - 21 december 2012 14:00

Hejsvejs! Jag har inget liv längre.. Jag är en utrotningshotad art.. Så jag hade tänkt att uppdatera er med mina nya användar grejsimojser... (stav*) xD :3 ____________________________________________________________________________________________...

Av Emma Hultkvist - 20 december 2012 19:47

Kommer Världen gå under eller inte? Jag vill inte dööööö... Jag vill inte att hela världen ska få ett stort jävla hål i mitten efter att solen har störtat mot oss! D: VAD HÄNDER? D: Berätta någon??!? D: I'm gettin' some really Big PANIC Here!...

Presentation


Eeyyh MUSTACHA! :{

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards