devilangelgirl

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Japp.. ._.

Av Emma Hultkvist - 14 december 2012 22:47

Hej.. Vill bara säga: FUCK ALLA "ATG" OCH "OH_" På Playstation och MW3..

Ni är bara så JÄVLA DUMMA I HUVUDET! Vill varna er för dom.. Prata ALDRIG.. Under Några omständigheter med dom!!

Dom kommer bara att utnyttja er! Dom försöker vara din vän och säger att du är söt.. Sen dissar dom r totalt och mobbar er för resten av era liv! Glöm nu inte att jag har varnat er...


             

                                                  
                                                  
            Puss o Kram/ Emma...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hultkvist - 2 januari 2013 22:04

Hejsan Svejsan! c; Hur har ni det? Jo tack, jag har det bra! Bråkat med en massa människor som är störda o.s.v. Men däremot så har jag och Fanny kommit närmare varandra än någonsin! :) Och det känns ju bra! ;) Jag är ledsen för att jag inte h...

Av Emma Hultkvist - 26 december 2012 19:43

Hejhej! :3 Jag var inne och scrollade igenom mitt "news feed" på Facebook och då kom denna sjuka video upp.. Varning för stötande bilder!XD Så jävla fail!xD _________________________________________________________________________________________...

Av Emma Hultkvist - 25 december 2012 21:55

Hejsan Hoppsan Fallerallera när julen kommer så ska alla ungar vara gla'! xD Neeej ucsh! Jag pallar inte! Hur har ni det då? :3 Jo tjo tjena.. Mitt liv rör sig frammåt :3 Firade jul i Dalarna o.s.v. Hadeinte så värst kul.. Väldigt, VÄLDIGT tråk...

Av Emma Hultkvist - 21 december 2012 14:00

Hejsvejs! Jag har inget liv längre.. Jag är en utrotningshotad art.. Så jag hade tänkt att uppdatera er med mina nya användar grejsimojser... (stav*) xD :3 ____________________________________________________________________________________________...

Av Emma Hultkvist - 20 december 2012 19:47

Kommer Världen gå under eller inte? Jag vill inte dööööö... Jag vill inte att hela världen ska få ett stort jävla hål i mitten efter att solen har störtat mot oss! D: VAD HÄNDER? D: Berätta någon??!? D: I'm gettin' some really Big PANIC Here!...

Presentation


Eeyyh MUSTACHA! :{

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards